WebJET DMS je informační systém na správu dokumentů ve vaší firmě. Systém pro správu dokumentů zabezpečí dokonalý přehled, archivaci, správu a bezpečnost dokumentů u každého uživatele. Nabízíme Vám cenově dostupné řešení přístupné z webového prohlížeče - systém, který se přizpůsobí Vám a ne Vy jemu.
Co vám přinese správa dokumentů přes WebJET DMS?
- Přehled ve vašich dokumentech
- Šetření nákladů
- Zjednodušení schvalovacích procesů
- Archivace a kategorizace dokumentů bez zbytečných papírů
- Přístup k dokumentům i mimo kancelář
- Bezpečnost vašich dokumentů v souladu se směrnicí GDPR
„DIGITALIZACE DOKUMENTŮ PRO MALÉ, STŘEDNĚ VELKÉ I TY NEJVĚTŠÍ“
Skenování dokumentů a jejich archivace
Uživatel může jednoduše po přihlášení přistupovat k archivovaným dokumentům, nahrávat nové nebo upravovat existující verze. Získejte přístup ke správě dokumentů i mimo kancelář, kdekoliv s připojením k internetu.
Schvalovací procesy
Definujte, kdo může vidět konkrétní dokumenty a kdo je má právo upravovat. Zajistíte tím přístup k senzitivním archivovaným dokumentům. Díky nastavením ve WebJET DMS můžete schvalovat různé verze dokumentů, např. PN, dovolené a podobně.
Integrace se stávajícími programy
Integrace s běžně používanými softwary a programy je samozřejmostí. WebJET DMS běžně přizpůsobujeme požadavkům zákazníka.
Škálovatelnost
WebJET DMS je plně škálovatelný. Přizpůsobí se požadovanému počtu uživatelů a počtu archivovaných dokumentů. Prostřednictvím této funkcionality dokáže WebJET DMS výrazně snížit měsíční poplatky.
Vyhledávání v dokumentech
Vyhledávejte ve vašich archivovaných dokumentech a souborech na základě textového řetězce, jména, či jakékoliv jiné hodnoty obsažené v dokumentu.
Monitoring aktivit
Monitorujte aktivně či pasivně dokumenty a jejich jednotlivé verze. Díky WebJET DMS získáte přehled o tom, který ze zaměstnanců daný dokument vytvořil, schválil, případně naposledy upravil.
Bezpečnost
Správa dokumentů disponuje několika tipy zabezpečení od přihlášení až po zajištění jednotlivé dokumentace. Náš systém vám pomůže i s novým GDPR nařízením. Stačí to jen nechat na nás.
Správa dokumentů na cestách
Získejte okamžitý přístup k archivovaným dokumentům vaší firmy. Stačí se jednoduše přihlásit přes aplikaci nebo webový prohlížeč, a dokumenty máte ihned po ruce připravené k úpravě či schválení.
Je správa dokumentů přes WebJET DMS vhodná i pro Vás?
- Působí vaši zaměstnanci v různých městech, regionech, pobočkách a potřebují mít přístup k dokumentům ihned?
- Potřebujete dokumenty upravovat, resp. schvalovat různé nabídky, připomínkovat smlouvy a jiné dokumenty?
- Mnohokrát vyhledáváte různé dokumenty a nemůžete je najít?
- Chcete mít přehled o dokumentech, smlouvách, reportech a důležitých materiálech firmy?
- Nemáte zbytečné finanční prostředky na koupi serverů a složitých softwarových řešení?
- Musíte mít bezpečné místo pro uložení dokumentů, ale máte je naskládané v běžných skříňkách, nepřehledně a bez jakéhokoliv zabezpečení?
- Chcete jednoduše a rychle vytvářet reporty?
- Máte plné e-mailové schránky a velké soubory si posíláte e-mailem?
- WebJET DMS je hotový produkt, který můžete začít používat ihned