Projektová nastavení přesně podle vašich představ
Každý projekt je jedinečný. Využívejte různé týmy, rozdělení úkolů, workflow, přístupy, případně si nastavte speciální parametry podle vašich aktuálních potřeb. Přiřazujte úkoly tak, abyste snižovali náklady a maximalizovali pracovní efektivitu.
Projekty, úlohy, nastavení
Přehledné řízení projektů
Vytvářejte, plánujte a implementujte projekty přehledněji a jednodušeji. Do každého projektu můžete přidělit přístup pouze těm uživatelům, kteří jsou přímou součástí projektu na vaší a klientské straně. Každý projekt je jedinečný a je nutné na něj aplikovat jiný přístup k řízení. Proto si v něm můžete nastavit parametry podle vašich preferencí – zvolit sazby, termíny, číslo obchodního případu, projektové nástroje a podobně.
Přidělujte, kontrolujte a komentujte úkoly
Každý člen týmu má většinou na starosti jinou úlohu na projektu. Přidělujte proto jednotlivé úkoly konkrétním řešitelům. Při úkolech je velmi efektivně využívat priority a změny stavu úkolů. Navíc při úkolech dokážete vy, vaši kolegové, ale i vaši zákazníci, zanechávat komentáře, které je třeba zapracovat.
Nastavte si každý projekt podle měnících se potřeb
Při implementaci WebJET DSK si zvolíte nastavení podle své potřeby – vytvoříte si číselníky priorit, stavů úkolů, sazeb a typů požadavků – a systém máte nastaven.
Sazby podle pracovníka
Přiřaďte správné sazby ke jednotlivým pracovníkům
Pro efektivní ziskovost projektu je nutné si správně nastavit a vyhodnotit nákladovost práce. Ta se však může lišit od zaměstnance k zaměstnanci. Právě proto si umíte v systému WebJET DSK nastavit projektovou sazbu pracovníka podle jeho mzdy a fixních nákladů firmy. Systém následně vyhodnotí celkový profit projektu, který vám promítne do dashboardu. Dashboard se automaticky aktualizuje a okamžitě se přizpůsobuje po každé provedené změně na projektu.
Sledování výdajů a času
Ziskovost projektu máte pod palcem
Nastavte si prodejní hodinovou sazbu na každého zaměstnance individuálně. Nákladová sazba zaměstnance ve spojení s cenou jeho práce vám umožní sledovat výdaje a zisky v čase. Při sledování výdajů také dokážete vytvářet pro-forma faktury, které slouží jako podklad pro finanční oddělení a urychlit tak administrativní práci na projektu.
Sledujte čas strávený na projektu
Při začátku práce na dané úloze si řešitel spustí stopky úlohy. Do kalendáře se mu zaznamenává čas podle toho, jak dlouho na úkolu pracoval a následně se vykazuje do celkového odpracovaného času. Tento se pak promítne do akceptačního protokolu, ve kterém se zaokrouhluje podle předem stanovených a dohodnutých podmínek. Nemusíte se tak zamýšlet, kolik času jaký zaměstnanec strávil nad zadanými úkoly.
Úroveň přístupů
Přiřazujte jednotlivým uživatelům různá práva. Do systému umíte přiřadit kromě realizátorů a manažerů i klientský účet, díky čemuž se konverzace mezi vaším týmem a klientem zjednoduší. Je pouze na vás, do kterých částí projektu dáte vašim klientům přístup.
Efektivní řízení projektů
Využívejte ve svých projektech nejefektivnější a nejpopulárnější nástroje pro řízení projektů – Ganttův diagram, Kanban či WBS – je to pouze na vás.
Gantt
Navazujte projektové etapy a šetřete čas
Ganttův diagram je typ sloupcového grafu, který vizualizuje projektové úlohy v čase, čímž usnadňuje plánování do budoucnosti. Tento graf obsahuje seznam etap, které mají být provedeny a jejich časové intervaly. Ve WebJET DSK si pomocí Ganttova diagramu umíte nastavit konkrétní etapy či milníky projektu. Pohledem na něj dostanete okamžitý přehled o vašem projektu z hlediska času.
WBS
Rozbijte projekt na drobné a nic vám neujde
Ve WebJET DSK najdete i Work breakdown structure (WBS) přístup k projektům. WBS patří mezi nejvyužívanější struktury prací na projektu. Jedná se o hierarchické rozdělení projektů do etap a úkolů, které jsou následně graficky zobrazeny podle jejich priorit. WBS umožňuje plánovat rychleji, právě díky svému důrazu na logickou strukturu úkolů a pod-úkolů.
Kanban
Nejpopulárnější metodika pro váš projektový management
Kanban je v současnosti nejpopulárnější metodika využívaná k implementaci agilního přístupu k projektům. Jednotlivé pracovní úkoly jsou vizuálně zobrazeny na takzvané Kanban nástěnce, díky čemuž všichni uživatelé okamžitě vidí stav každého úkolu.
Aby byl projekt úspěšný, musí fungovat každá maličkost
Service desk je součástí WebJET DSK, díky němuž nejenže dokážete efektivně řídit projekty, ale také komunikovat se zákazníkem a poskytovat mu potřebnou péči a podporu. V našem systému také dokážete nastavovat testování pro jednotlivé součásti projektu, a tak si průběžně ověřovat, zda vše funguje tak jak má.
Komunikace se zákazníky
Buďte zákazníkům vždy k dispozici
Service desk vašim klientům poskytuje až 4 možnosti nahlašování úkolů ke konkrétnímu projektu, čímž usnadníte práci nejen sobě, ale i vašim zákazníkům. Nahlašování úkolů je možné uskutečnit telefonicky, emailem, přes speciální webové rozhraní nebo přes formulář. V každém případě je nutné uvést PID, čili projektové identifikační číslo. Díky tomu se tiket automaticky přiřadí ke správnému projektu, ve kterém se k tomu vytvoří nový úkol.
Notifikace
Mějte podrobný přehled o projektu
Nastavujte si notifikace na různých úrovních přesně podle vašich potřeb. U jiných systémů se může stát, že některému z uživatelů nechodí notifikace, které by měly, případně mu chodí i takové, které ho nezajímají a tím zbytečně zahlcují jeho pozornost. To se vám s WebJET DSK nestane, protože si dokážete přizpůsobit notifikace podle stavu úloh či typu uživatele.
Testování
Zvyšte kvalitu pracovních výstupů
Ke každé úloze je možné nastavit testovací scénář, který slouží k zadávání, editaci a řízení případů použití (use case), díky čemuž si budete na 100% jisti, že je daný úkol proveden skutečně správně.
Management rizik
Buďte ve střehu před riziky
Před realizací projektu by mělo být samozřejmostí definovat si všechna rizika. Ve WebJET DSK je dokážete zatřídit do matice rizik navržené tak, aby se eliminovala nežádoucí tendence uchýlit se ke středovým hodnotám. Každý záznam rizik do datatabáze v systému vám pomůže s finálním vyhodnocením rizik po skončení projektu.